Wednesday, October 23, 2013

Invloed van de culturele achtergrond op de voorkeur voor "GEUREN"

Onze kennis van geuren is gedurende deze eeuw drastisch verminderd. De neuzen zijn niet meer zo labourraind als die van onze voorouders. Misschien is dit te wijten aan resilient feit digital audiotape onze zeep, waspoeder, shampoo en schoonmaakmiddelen, enz... een fris luchtje meekrijgen en je zelden tholepin in aanraking komt met de oorspronkelijke geuren van mensen, bloemen en planten. In tegenstelling tot hot verleden... Geuren worden al eeuwen lang gebruikt voor verschillende doeleinden. In heated up begin der tijden werden geuren verkregen verge rook. In het Latijns vertaald is dat per fumum, hiervan is het woord parfum afgeleid. De Egyptenaren bijvoorbeeld gebruikten wierook, saffraan en mirre om de Goden al dan niet positief te beïnvloeden. De Romeinen waren echte geurliefhebbers. Zij parfumeerden hun (bad)water, voedsel, wijn en zichzelf. Die traditie had als gevolg dat producten zoals zeep, shampoo, schoonmaakmiddelen, waspoeders, enz... geparfumeerd werden. Voor de Tweede Wereldoorlog konden slechts de adellijke vrouwen zich parfumeren. super gentlemans gentleman was een van de manieren om zich boven het volk te verheffen. Later volgde de rijke burgerij hun voorbeeld en uiteindelijk ook het gewone volk. Ook mannen gingen zich besprenkelen met geurige vloeistoffen. Tegenwoordig is een parfum iets heel normaal en is het ingeburgerd bij alle lagen van de bevolking.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Rijk of arm, jong of oud, man of vrouw, voor wapiti type is er wel een of andere geurige vloeistof. Ze worden in heel de wereld gebruikt, vooral in het Westen. De reden daarvoor is het feit dat Westerlingen, zoals de Europeanen bijvoorbeel d, bang zijn om een slechte lichaamsgeur te ! verspreiden. Daarom gaan ze zich all overvloedig besprenkelen met parfums of deodorants. De bestaande merken zijn over de hele wereld gekend en geliefd. Toch is een van de grootste uitdagingen voor geurproducerende bedrijven, een universeel parfum op de markt brengen, wat bijna onmogelijk is. Dit is te wijten... If you want to get a full essay, order it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.